Καλως ήρθατε στο ellhnofreneia.blogspot.com , στο αδερφάκι του ellinofreneia.blogspot.com ! Εδώ βρίσκετε τη ραδιοφωνική ελληνοφρένεια, του ΣΚΑΪ 100,3 / Real FM 97.8 που παρουσιάζουν καθημερινά 1 με 2 το μεσημέρι ο Θύμιος Καλαμούκης μαζί με τον Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη. Απολάυστε τους! H τηλεοπτική ελληνοφρένεια εδώ. Επικοινωνία με την εκπομπή: ellinofreneiaofficial@gmail.com , με το blog: ellinofreniκa@gmail.com - Η επίσημη ελληνοφρένεια βρίσκεται στο ellinofreneianet.gr - Εδώ θα βρίσκεται την ανεπίσημη μαζί με άλλα ελληνοφρενικά.

Friday, April 12, 2013

Μια πρωτοβουλία στο twitter για εταιρείες που χορηγούν φιλοναζιστικά προγράμματα


από το infowar:
Πρωτοφανείς διαστάσεις, για τα δεδομένα του ελληνικού Ιντερνετ αποκτά η πρωτοβουλία χρηστών του Twitter να δημοσιοποιήσουν τα στοιχεία εταιρειών που χορηγούν εκπομπές οι οποίες ανοίγουν τα μικρόφωνά τους σε νεοναζιστές.
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε από τον χρήστη @ypopto_mousi, ο οποίος δημοσίευσε στο blog του τις εταιρείες που στηρίζουν οικονομικά την εκπομπή του Γιώργου Τράγκα στο ΣΚΑΙ.
«Δεν ξέρω» σημείωνε το @ypopto_mousi «τι άποψη μπορεί να έχει η FIAT ή η 3Ε για την Χρυσή Αυγή ή αν η WIND HELLAS η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ή η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επικροτούν όσα λένε και κάνουν οι εκπρόσωποί της, αλλά στο δικό μου το μυαλό είναι σίγουρο πως αυτές οι εταιρίες με τα διαφημιστικά τους κονδύλια αν μη τι άλλο έμμεσα υποστηρίζουν την δημοσιότητα που λαμβάνει αυτός ο συνεχής λόγος μίσους, ναζιστικής και φασιστικής νοοτροπίας που επιτίθεται σε οτιδήποτε είναι διαφορετικό».
Στο σχετικό κείμενο παρουσιάζονταν ανάλογες πρωτοβουλίες στο εξωτερικό οι οποίες ανάγκασαν εταιρείες να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από μέσα ενημέρωσης που φιλοξενούσαν ακραίες και ρατσιστικές δηλώσεις.
Η ελληνική πρωτοβουλία βρήκε σύντομα μεγάλη ανταπόκριση στο twitter όπου γνωστές περσόνες των social media αλλά και απλοί χρήστες άρχισαν να βομβαρδίζουν τις εταιρείες με μηνύματα διαμαρτυρίας. Σύντομα οι υπεύθυνοι των εταιρειών αναγκάστηκαν να απαντήσουν στις καταγγελίες.
Στις, συχνά πανομοιότυπες απαντήσεις, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι τα διαφημιστικά τμήματα των εταιρειών δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο των εκπομπών ή ότι έχουν προαγοράσει χρόνο σε συγκεκριμένες ζώνες τηλεθέασης χωρίς να γνωρίζουν εκ των προτέρων σε εκπομπή θα τοποθετηθεί η διαφήμιση ή η χορηγία τους.
Σαφής και χωρίς περιθώρια παρερμηνείας ήταν όμως η απάντηση του ΑΒ Βασιλόπουλου (via JUNGLE -report)

No comments: